|
 | RGE 85. TEA E INCLUSIÓN |  |
 | NEG OPINA: A ÚLTIMA |  |
 | SECRETARIADO |  |
 | Como asociarse? |  |
Para asociáreste podes cubrir este formulario e envialo á nosa sede nacional.
|
|
 | Contacta con nós |  |
|
 | NOVAS |  |
Sae da imprenta a RGE85: TEA E INCLUSIÓN
O monográfico céntrase na casuística relativa ao Trastorno do Espectro Autista pero, con todo, a súa pretensión vai máis aló.
Non podemos aludir á diversidade ou á inclusión dende unha visión en túnel, enfocada exclusivamente en compensar realidades educativas illadas. Traballar cara a unha educación inclusiva pasa inicialmente por realizar unha reflexión profunda sobre o significado de diversidade e sobre os medios para aceptala e convivir con ela.
O número inclúe tamén asseccións habituais.
(ler máis)
|
|
|
|
 | Buscador |  |
 | XXXIV ENCONTRO GALEGO-PORTUGUÉS DE EDUCADORAS/ES POLA PAZ |  |
 | A CIDADE DE COMPOSTELA COMO ESCENARIO EDUCATIVO |  |
 | O LUGAR DO GALEGO NUN MODELO DE EDUCACIÓN MULTILINGÜE |  |
 | ROTEIRO SOBRE A MEMORIA HISTÓRICA POR SANTIAGO |  |
 | EMERXENCIA CLIMÁTICA |  |
 | OS DEREITOS DA INFANCIA A DEBATE |  |
 | XIV SEMINARIO DE AVALIACIÓN DE MATERIAIS DIDÁCTICOS |  |
 | Tamén estamos en... |  |
 | XIV PREMIOS EDUCACOMPOSTELA |  |
 | XXV ANIVERSARIO NEG |  |
 | Manifesto ante a presenza militar nas actividades dos centros escolares |  |
 | NEG e a lingua (1983-2008) |  |
 | ENGÁDESTE? |  |
 | Modelo de Normalización defendido por NEG |  |
|
|